sobota 24. února 2018

Batůžek pro Elišku

Čapí látku doplňují patchworkové větrníky, šedé koženkové dno a červený lem.

                                               rozměr  36 x 33 x 4,5 cm

                            Uvnitř je proužková podšívka s malou kapsičkou



    K baťůžku jsem ušila pouzdro na mobil, kapeskovníček a penál na propisky.


                                 
                                          Pěkný mrazivý víkend.

8 komentářů:

  1. No páni, nádherná sada:-) A jen achám nad samotnou čapí látečkou.
    To pouzdro jsem dostala od kamarádky, zip mi velice rychle odešel. Budu ráda za postřehy od mladé uživatelky, až bude mít po nějaké době řádně využito. Jen bych chtěla zjistit, jestli to bylo ojedinělé. A tím pádem, jestli se vyplatí toto pouzdro šít. Uvažovala jsem, že bych si jej ještě vyrobila. Předem děkuji:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, už jsem ušila celkem 3 ks. Zatím žádná stížnost nebyla. Tak si spíchnu také jeden pro sebe a budu testovat. M.

      Vymazat
    2. Děkuji:-) Ono se dobře nosilo, hned po částečném otevření na mě hleděly tužky a nemusíla jsem rozepínat celé nebo se v pouzdře přehrabovat. Jen ten zip se pak už rozjížděl.

      Vymazat
  2. Maruško to je krásná sada, látku ta červená a větrníky pěkně oživily. Tak teda vidím, co jsi dneš šila! Mávám do dálky M.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, ty jo, parádní setík. Taky tu mám připtavené látky na baťůžek ... jen teď si maluju :-)
    Tak na něj snad brzy dojde.
    Eliška

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásný set, Maruško!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Prześliczny komplet uszyłaś! Cudny!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpovědětVymazat
  6. Prekrásna súpravička, vyhrala si sa s ňou, klobúk dole pred tebou!

    OdpovědětVymazat