úterý 21. listopadu 2017

Už se blíží

                                             tak trochu vánočního šití






       Ale první letošní vánoční šití bylo už v březnu - můžete se podívat zde .
Aličce jsem už kalendář v předstihu předala. Moc se jí líbí. Opatrně si cinká s rolničkami a do kapsiček si schovává drobné hračky. Dobrůtky tam zatím nehledá.

                                       I vánoční kaktus už začíná kvést.

         Děkuji za váš čas, který věnujete čtení mého blogu a dík za komentáře.

9 komentářů:

  1. To je krásy:-) Vše máš krásně sladěno, i s kaktusem:-) Taky mi začal kvést, u mě letos poprvé, takže si odškrtává další malinký pěstitelský úspěch:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, moc krásné šití, vzorná příprava!
    I můj kaktus nasazuje :o)
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško ty jsi mne předběhla, však tu krásu od Tebe taky chci dát na blog, jen ji musím nafotit! Moc Ti děkuji, Tvůj dárek mne moc potěšil a bude mi ctí, že bude na mém vánočním stole! Je to krásná práce... Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Krása, i šití, i kaktus. Mě už zase kaktusy odkvétejí. A to mám zrovna v obyváku pěknou zimu - 19 st. Nevím co vymyslet, aby kvetly později. J.

    OdpovědětVymazat
  5. Veru sa blíži, a my sa môžeme tešiť a pripravovať. Mne sa zdá, že hlavne tá príprava je najkrajšia :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Fabuleux Marie,
    C'est un magnifique tissus que vous avez choisie,j'aime les petites images au centre!
    Bon préparatifs de Noël a vous
    Amicalement

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško hezky už se připravuješ na Vánoce. Všechno tvoje šití se mi moc líbí. Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Beautiful Christmas quilts! This calendar is lovely. I hope my children will get babies one day and I can make one for them too :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Marie, si šikovná. Ja neviem šiť a preto máš môj obdiv a ďakujem za návštevu na mojom blogu.
    Krásny advent.
    Emily

    OdpovědětVymazat