sobota 18. listopadu 2017

Malou džínovou brašničku

                               jsem ušila pro vnoučka Daníka k svátku.
                Taštička má na bocích sítěné kapsičky na láhev nebo deštník.
                                            Uvnitř jsou tři kapsičky.

                               Přední překlopný díl se uzavírá na magnet.

                         Závěrem opět květinu. Dnes je to malý brambořík.




9 komentářů:

  1. Krásná práce, mladý bude frajer:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Wspaniała praca i piękny kwiatek! Pozdrawiam:)

    OdpovědětVymazat
  3. je veľmi pekná ... aj biely cyklámen ... :)

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško to je vnouček určitě spokojený, že má tak šikovnou babičku! Pěkný dárek...

    OdpovědětVymazat
  5. Daník bude nadšený!
    Maruško, měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná taška. Maruško, doporučuji koupit nějakou láhev na opakované plnění. Když jsem se dočetla, že malé PETky jsou nezávadné jen pro jedno použití a při opakovaném používání mohou uvolňovat do pití škodlivé látky, byla jsem dost v šoku. Nejhorší je prý plnění teplým čajem nebo vymývání horkou vodou (což jsem vždy dělala).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, dík za informaci, také jsem to nevěděla. Vnoučata mají doma v Praze zdravé lahve a na zimu nerezové termosky. ZONku jsem použila pouze na focení.

      Vymazat
  7. Maruško, chtěla bch být tvůj vnuk. Jana

    OdpovědětVymazat