čtvrtek 25. května 2017

Rohatá čepice pro Daníka

Mám teď hodně starostí v rodině. A na šití nemám náladu.
Tak jen dva kousky, které jsem ušila ještě v dubnu.

                          rohatá bavlněná čepice pro vnoučka Daníka
 

                         Malá taštička na mobil, peněženku a klíče pro syna Pavla.



Na zahradě mne těší tulipány. Cibulky jsem si přivezla vloni z Holandska, kde měl náš PW klub CHRPA výstavu ( psala jsem o ní  ZDE a ZDE ).
                                           jak postupně rozkvétají
                                           



6 komentářů:

  1. Maruško, ať je v rodině brzy lépe.
    Tulipány jsou skvostné. A čepice taky:-)))) Syn bude určitě taky velmi spokojený.

    OdpovědětVymazat
  2. Prajem ti, aby sa všetko dostalo do svojich koľají! Keď sa niečo naruší, či dokonca pokazí, ručné práce idú bokom aj u mňa.
    Čiapočka je krásna, kapsička praktická a tulipány nádherné!

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, tulipány jsou nádherné, čepka se mi moc líbí a tobě přeji, ať starosti brzy pominou. Ivana

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, šití nemá konkurenci a tulipány, ty jsou opravdu nádherné!
    Přeji příjemný večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Maruško, napřed ti popřeji, aby všechny starosti odešly, tak jak přišly. Moc se mi líbí čepička pro vnoučka, opravdu pěkně rohatá a Pavel taštičku určitě užije. Tvoje tulipány mají krásné barvičky.
    Maruško, přeji ti pohodový víkend. Iva

    OdpovědětVymazat
  6. De merveilleuses tulipes,j'aime beaucoup la couleurs violet et lilas!
    Le chapeau est extraordinaire,et une pochette bien pratique,c'est
    de bien beaux travaux Marie.
    Je vous souhaite un délicieux week end
    Beaucoup de soleil,nous avons trés chaud en Alsace ces jours çi
    Amicalement

    OdpovědětVymazat