čtvrtek 27. dubna 2017

Procházka zahradou

V týdnu před velikonočními svátky jsem byla opět na 3 dny v Praze u vnoučat. Bylo krásné počasí, tak na chvilku jsem zašla  do Botanické zahrady v Troji.

                                             Japonská zahrada
                        
                                       nová restaurace u Japonské zahrady

tulipány


narcisky



voda v zahradě
potůček se dá přejít po kůlech
malý vodopád


                                          orchidea v malém skleníčku

lesopark
 
  

Přijďte se podívat do zahrady v květnu, pokvete pivoňková loučka.
To je nádhera.

 Ještě trochu šití-
nákupní taška pro Jirku.

 A na konec Vám ukážu krásnou knížku o patchworku, kterou mi poslala kamarádka z blogu -  všednodennosti. 
 Marcelko, děkuji.
                                  
                                              Díky za vaši návštěvu.

5 komentářů:

  1. Maruško, už jsem v Troji dlouho nebyla, děkuji za fotky!
    Taška je parádní a dárek ti moc přeji!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Maruško, procházka zahradou musela být úžasná, krásně to tam všechno kvete. Na tu pivoňkovou louku bych byla zvědavá pivoňky miluju.
    Užij si nové knížky! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak na takú prechádzku by som hneď išla! Medzi kvetmi si určite nabrala energie na dlho!
    Taška je super, musím sa aj na niečo podobné dať :-)
    Dostala si peknú knihu, len sa bojím, že ty už aj tak všetko o tom vieš!

    OdpovědětVymazat
  4. Piękne zdjęcia ogrodu i wspaniała torba! Pozdrawiam:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Maruško, pěkně jsem se s tebou prošla. Do botanické to nemám zas tak daleko - měla bych se tam podívat. Taška se mi moc líbí, myslím že v knížce nabereš inspiraci - už se těším na tvé další tvoření. Měj se moc hezky Iva

    OdpovědětVymazat