neděle 26. února 2017

Co z toho ušít ???





Kamarádka Renata nám na patchworkovém klubu rozdala vzorky potahových látek. Z větších kousků a koženky jsem sestavila  kabelku  Miu viz. obrázek .

            Z menších vzorků jsem uvažovala o ušití deky na zahradní houpačku.
                           Dnes rubová strana quiltu - pokračování příště.

                                               A ještě co u nás kvete ?
Bougainvilleu jsem celé léto pěstovala na venkovním parapetu okna. Na podzim jsem ji celou ostříhala a přesunula na vnitřní parapet. A takhle s posledním sněhem rozkvetla.
                        Děkuji za Váš čas, který věnujete čtení mého blogu.





8 komentářů:

  1. Ahoj Maruško kabelka je krásná - moc pěknýá kombinace barev. Deka na zahradní houpačce bude určitě hojně používaná - už se těším až ji uvidím hotovou. Přeji ti hezký víkend. Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Správně Maruško, potah na houpačku je výborná příprava na léto. Hlavně aby sis jí hodně užila při kochání se pohledem na kvetoucí zahradu. Měj se hezky. Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Bonne idée pour le patchwork!impatiente de voir l'endroit!
    Mais j'admire beaucoup les fleurs est sont ravissantes,je ne reussi pas bien sur le rebord de fenêtre,pas assez de lumière!
    Amicalement bon dimanche

    OdpovědětVymazat
  4. Kabelka skvělá a deka na zahradu výborný nápad! Maruško, měj krásnou neděli Ivana

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkná kabelka Maruško a deka, to musí být trpělivosti, z těch malých čtverečků, máš můj obdiv! Zdravím k Vám domů! Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Kabelka vyzerá ako od profíka!
    Teším sa na pokračovanie toho čuda, čomu ja nerozumiem, ale pozdáva sa mi!
    Nuť a ten kvet, ten je nádherný, bohatý a tá farba, ten poteší očká a dušičku!

    OdpovědětVymazat
  7. Maruško, je vidět, že umíš využít každý kousíček látky!
    A obdivuji tu záplavu květů!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat